malwinas

Här kommer jag att skriva om allt mellan himmel & jord. Med andra ord om Livet ~ allvarligt som roligt! ;-) Väl mött..

Foten på gasen..

Publicerad 2013-08-26 12:58:12 i Allmänt

Mkt att göra både privat och på jobbet men ingen att skicka. ;-)
Men har ju bara roligt att se fram emot så det är värt det!

Helgen var helt underbar. En tjejfest med hastigt slut i fredags var väl det som var trist! Snusa aldrig !! Är mitt tips..
Hotellfrukost i dagarna två med mannen i mitt liv.
Massa roliga utflykter god mat och mohedafest på lördagen gjorde våran helg.
Älskar dagar som dessa, livskvalité med sin andra hälft ❤
Det gör mig HEL..
Tack för att just DU finns i mitt liv..

Åter till verkligheten.. Byggmöte ;-)

Se Ya

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela