malwinas

Här kommer jag att skriva om allt mellan himmel & jord. Med andra ord om Livet ~ allvarligt som roligt! ;-) Väl mött..

Godmorgon

Publicerad 2013-09-04 07:40:07 i Allmänt

Alla känningar och FRÄMLINGAR! Trodde jag skrev denna blogg till mina vänner, nära och kära. Och inte till en massa andra skumma typer.

Efter en massa påhopp och skit i kommentarerna ang mig och mina barn m.m där ni dessutom snokar runt på fb på DERAS sidor väljer jag att sluta skriva.
Mycket synd då jag tyckt att detta varit ett roligt sätt att dela med mig av min vardag och mina tankar.
OCH min omtänksamhet gentemot andra.
MEN i en värld som denna går det inte.

Finns för mkt sjuka människor runt om kring en märker jag.
Taskigt vad ska ni nu läsa om!?!?!? Skaffa Er ett liv.

För här isätter jag PUNKT...

/ Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela