malwinas

Här kommer jag att skriva om allt mellan himmel & jord. Med andra ord om Livet ~ allvarligt som roligt! ;-) Väl mött..

Lastbil & godisregn..

Publicerad 2013-08-31 23:50:28 i Allmänt

Dagen har varit super bortsett från en vaken natt. Skälliga hundar fick sin förklaring av upptäckten på morgonen..(som kunde man varit utan.)
Min ytterdörr var bombarderad med ägg..
Att folk lägger tid och pengar på sånt trams!?
Mig skrämmer det inte i vilket fall ;-) ett tydligt tecken på IQ noll!!

Godisregn och lastbilshäng fick bli temat för dagen.
Först lite jobb för mig och fira kvantums 11år, för att sedan
hänga med Mr M på jobb..
Kul spännande och intressant helt klart..
Så där kan man vara stolt!

Kvällen blev en tillbakablick i livet..året var 1977..
Inte ett öga torrt ikväll, och om jag förlängt livet!???
-Massor!

;-) puss & godnatt ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela