malwinas

Här kommer jag att skriva om allt mellan himmel & jord. Med andra ord om Livet ~ allvarligt som roligt! ;-) Väl mött..

Hellre ensam, ensam..än ensam i tvåsamheten...

Publicerad 2012-04-30 22:22:45 i Allmänt

Då var Valborg 2012 över och sköna maj har välkomnats med sång även denna gång..Underbart väder, doftande grillar & glada människor ..Vad mer kan man begära för en lyckad kväll..?
Blir många tankar kvällar som denna..men åt det positiva. Känner att jag har underbara människor runt omkring mig..min familj bestående av mina fina underbara barn och våra håriga älsklingar..VI har våra planer och våra drömmar och vi SKA uppfylla dom - för det har jag lovat! Jag har mina
syskon och mina få diamanter som jag kallar vänner..Hellre några få..än en hel hög med stenar!

Så med detta vill jag ha sagt...

"Sudda sudda bort dom, nertryckare finns det alldeles för gott om.
Sudda sudda bort dom som hugger dig i ryggen när du vänder dig om" 

Skit ska skit ha.. det äkta vinner ;-)

Love from me to you!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela