malwinas

Här kommer jag att skriva om allt mellan himmel & jord. Med andra ord om Livet ~ allvarligt som roligt! ;-) Väl mött..

Stå still när du fryser...

Publicerad 2012-04-29 18:55:02 i Allmänt

Underbar dag med hemmafix och en runda i stallet..Långpromenad med dogsen och fotbollsmatch! Allt ska hinnas med på en dag..liksom pinsamheter - as always ;D
Lyckats även idag..

Kylan kom krypandes på eftermiddagen..och det var dax för matchstart. Första halvlek gick bra..men en liten bit in på andra så händer det man som vuxen INTE vill vara med om..haha halka!

Står och småskakar och håller värmen- på en slänt kan tilläggas. Då jag plöstligt faller som en handlös padda till marken och ger ifrån mig en tantskrik! Pinsamt...oh yes!
Reser mig upp lite snabbt, borstar av mig och låter när huvudet snurra runt för att checka så att inte allt för många sett vad som hänt..står sedan och sprätter lite snyggt med foten för och låtsas att det helt enkelt inte har hänt ett endaste dyft..
Varför är man sån här!? Typiskt oss vuxna?? Eller..??

Jaja whatever- SEGERN blev vår..!
:-))


Kommentarer

Postat av: Sabbe

Publicerad 2012-04-29 20:24:41

Hahahaah du är såååä söt. Men måste säga att det är skönt att veta att jag inte är ensam om att lyckas med attgöra bort mig. Nåt jag är en grundlig mästare på hahahah

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela