malwinas

Här kommer jag att skriva om allt mellan himmel & jord. Med andra ord om Livet ~ allvarligt som roligt! ;-) Väl mött..

Välkommen till min värld...

Publicerad 2012-04-27 14:21:58 i Allmänt

Första inlägget blir enkelt..

Efter mycket påtryckningar från mina  kära vänner så ger jag mig. Jag av ALLA skapar alltså en blogg! :D

Kommer dela med mig av 
en hel del i mitt liv. Och även lite av mina galenskaper i allt vad det innebär...förvarnar redan nu för.. ( en hel del skratt, tokigheter, och en stor portion ironi ) ..

Tråkmånsar och torrisar kan alltså hålla sig borta från att läsa mina rader. PÅ återseende...
 

Kommentarer

Postat av: Petra

Publicerad 2012-04-28 01:27:37

Jag är här o lovar att följa dina tokiga äventyr.

Kram Petra

Postat av: Anna

Publicerad 2012-04-30 22:38:35

ÄNTLIGEN!



Kramiz Anna

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela