malwinas

Här kommer jag att skriva om allt mellan himmel & jord. Med andra ord om Livet ~ allvarligt som roligt! ;-) Väl mött..

Världens bästa grannar..

Publicerad 2012-04-27 22:42:03 i Allmänt

Bilen rullar hit & dit..och mat skall handlas...Under den förvirrade shoppingturen då Växjös alla invånare var just i denna matbutik, höll man på att få krupp!
I högtalarna ljuder mansrösten högt om dagens erbjudande- i nästa högtalare skriker RixFm på högsta volym-som om inte det var nog hör man bråkande par och gråtande ungar..
Kallsvettig drar man sig mot sista målet---->grönsaksavdelningen!
Äntligen framme vilket snart innebär att man också snart är hemma i lugnet utan ljud skrik trängsel och kundvagnar på hälarna.
Dock dax för dagens skam och röda kinder..
Säger till pojken lite väl högt...Kolla! vilka stooora lökar!!  :D samtidigt när jag möter hans meniga blick, ser jag också
bredvid mig denna välutrustade dam..lite snyggt och tyst försöker man glida därifrån..men ajaj vad jag hörts..
Jaja vad fanns att göra!? Inget..hon fick helt enkelt tro att jag pratar till min 10åriga son om enorma kvinnobröst medan jag i själva verket pratade om just rödlök!

Men men man får helt enkelt bjuda på sig själv och tänka som så- att jag har världens bästa grannar! <3
I den sega långa kön fick man samtalet om kvällsmys middag & vin..
Tjjaaa grannen varför inte..;-) vad sägs om en stänkare!!??

Mätt & go stupar man i säng..Godnatt på Er

Kommentarer

Postat av: Petra

Publicerad 2012-04-28 01:30:45

Ha ha, du är ju underbar!

Kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela