malwinas

Här kommer jag att skriva om allt mellan himmel & jord. Med andra ord om Livet ~ allvarligt som roligt! ;-) Väl mött..

Allsång & kärlek!

Publicerad 2012-07-09 22:14:02 i Allmänt

Senaste dygnet har bara rusat iväg..igår kom man hem från Öland och välkomnades av världens bästa grannar med jordgubbstårta & kaffe!
Kan man få mer kärlek än så..!?

Idag har jag fått underbara sms..och mail från en kär vän! Underbart är det enda jag kan säga - även om man stundtals har vidriga energitjuvar runt sig blir det som bortblåst när man upplever det här!
Jag älskar ER och ni vet vilka ni är.. <3

Dagens jobb flöt på som bara den..4 dgr kvar sen semester IGEN najs? Oh yes!

Denna fina måndagkväll tillbringades i Linneparken med allsång.
Självklart med världens bästa sällskap ;-)
Kunde dock varit nån till.. ;D

Som alltid ska saker dock avslutas lite otäckt..- i detta fall med spökhistorier om slottruinen..
Så när man sen kommer hem barfota i sitt mörka hem ska man inte kliva på en sliskig nektarinkärna som trillat ur sophinken..
För då får du ONT i hjärtat..!

Det har jag nu.. ;D uschhhhhh! men det höll i alla fall..tills nästa gång! Så än blir ni inte av med mig ;D

See ya Pöss pöss från sessan

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela