malwinas

Här kommer jag att skriva om allt mellan himmel & jord. Med andra ord om Livet ~ allvarligt som roligt! ;-) Väl mött..

Hjärtat i halsgropen!

Publicerad 2012-06-07 18:40:05 i Allmänt

Inte kul att se den lille killen i nedförsbacken, i full fart på sin cykel!! När man sen ser bilen komma rusandes bakom busken!
Kalla kårar kom och man hann tänka både en och två ggr..
I slowmotion fattade man rätt beslut - var på väg att skrika BROMSA till ungen och tur var att jag höll tyst.. Med en hårsmån ifrån gled han precis förbi innan föraren fått stopp på bilen..Hade jag skrikit hade han blivit påkörd..
Ibland sitter det nog små änglar och vaktar över oss.. För i detta läget hade inte cykelhjälmen hjälpt.
Var rädda om er därute .. Stora som små.. <3

Kramar från mig

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela