malwinas

Här kommer jag att skriva om allt mellan himmel & jord. Med andra ord om Livet ~ allvarligt som roligt! ;-) Väl mött..

Ingen kan älska som Vi...

Publicerad 2012-06-13 22:25:11 i Allmänt

Med våren kommer solen. Och med solen kommer känslorna . Och med känslorna kommer kärleken.

Undrar om jag nån gång i livet nånsin får uppleva glödhet passion och älska någon högre än himmelen - igen..?
Tror inte det.. Lite känslan av att man gett upp..
Brudsdrömmen man haft sen barnsben flyter längre och längre iväg ..

Jag får helt enkelt leva på drömmarna.. För jag har fått uppleva det EN gång i mitt liv..
Och DÅ var man DEN lyckligaste tjejen på jorden..
Men vad är en bal på slottet ..
Alldeles alldeles underbar!

Njut av er kärlek därute .. Singellivet kan verka roligt och galet - och visst det är det ibland men inget slår sann kärlek & lycka!.

<3 kraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela