malwinas

Här kommer jag att skriva om allt mellan himmel & jord. Med andra ord om Livet ~ allvarligt som roligt! ;-) Väl mött..

Inte utan min syster...

Publicerad 2012-06-02 17:21:12 i Allmänt

Spontandag på stan med syster yster...<3
Resulterade i en massa trams & flams men framförallt SHOPPING! ;-)
Är det nåt vi är bra på så är det d..;P
Köpte två nya dofter dom luktar helt ljuvligt, såå fräscha sommardofter!
Finns ju även dom som inte luktar hallon det fick man erfara i rulltrappan.. Urk !!!
Kanske som så att jag skulle ge min ena doft till dom??
Eller!? ;D

Nu ska jag tycka synd om mig själv lite..och gosa ner mig under filten!


Ha en bra kväll min vän!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela