malwinas

Här kommer jag att skriva om allt mellan himmel & jord. Med andra ord om Livet ~ allvarligt som roligt! ;-) Väl mött..

Jag klättrar klättrar upp och du drar mig drar mig ner!

Publicerad 2012-06-08 10:09:16 i Allmänt

Vart tog du vägen?

Jag vill känna på din kroppkropp hela natten..mina vänner säger stoppstopp, håll i hatten! ;-)

Jag faller gång på gång men slutet blir alltid detsamma!
Jag dras till players - eller dras players till mig?
Ingen aning ..beror ju på hur man tar det!
Deras förlust.. ;P
För katt & råtta lek är inget för mig..inte heller otrohet och kontrollbehov!
Så lite har man lärt sig dom senaste åren..
SYND och skam på torra land, att man varit dum och så blind att man slarvat bort svärmorsdrömmen/den äkta!

Så dagens tips..

Leta inte efter det perfekta tillfället utan gör istället tillfället perfekt!

Puss & hej.. ha en fin dag i solen!

Kommentarer

Postat av: Macke

Publicerad 2012-06-11 14:20:00

Ja så är det ofta tyvärr, man stirrar sig blind på det ideala yttre och glömmer det som är långsiktigt avgörande!

Jag tror att man skall söka med samma metod som när man finner vänskap, då har exeptionellt vackert utseende föga betydelse, det viktiga är att man har fantastiskt kul ihop, att man känner äkta trygghet och tillit. Där man känner lycka och glädje föds oftast även känslor!



Lycka till Malle! :-)

Svar: Tänk...att du har såå rätt! Tack för visdomens ord! :-) livet leker nu och jag njuuuter..stor kram
malwinas.blogg.se

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela