malwinas

Här kommer jag att skriva om allt mellan himmel & jord. Med andra ord om Livet ~ allvarligt som roligt! ;-) Väl mött..

Sätter punkt ..

Publicerad 2012-06-02 23:04:49 i Allmänt

Jag är en sådan person som försöker leva i nuet..
Varför skjuta på saker när du kan göra det nu..?
Imorgon kan det ju vara försent ..
Men en del av oss vågar inte leva fullt ut.. Och det är oftast dom som går miste om mycket..
Eller kanske inte ..
Vad vet jag..
För jag är inte singel längre, - för jag är i ett förhållande med frihet & lycka!

Eller hur var det nu..? Är jag det..?
I vilket fall måste man inse att den enda man kan ändra på är sig själv, inte nån annan.
MEN om det inte finns nåt att ändra på för någon annans skull hur gör man då?
Då spelar det ju ingen roll hurdan man är..
Och kanske stämmer orden en klok killkompis en gång sa..
Att om en kvinna är för vacker vågar inte killar ta kontakt .. Än mindre ge det en chans för dom tror inte att dom har en chans..
Håhåjaja..
Vart är världen på väg..? ;-)

Ensam är stark ;P eller ..!!??

Haha härmed sätter i alla fall jag punkt och säger godnatt!

Kommentarer

Postat av: Klok!

Publicerad 2012-06-03 10:37:56

Här sitter jag och läser och så ser jag mina egna ord... Klok, tack för den:)!! Du är snäll snällare snällast och lägg till sen att du är otroligt vacker så jag hoppas verkligen att någon vågar och att ni båda vinner!!:) det förtjänar du!!!



Puss och kram / en klok kille:) (den lever ja på ett tag)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela