malwinas

Här kommer jag att skriva om allt mellan himmel & jord. Med andra ord om Livet ~ allvarligt som roligt! ;-) Väl mött..

Shoppat var det här..

Publicerad 2012-06-06 21:22:27 i Allmänt

Blev en del shoppat i Kosta.. Smycken är ju aldrig fel i mängder dessutom ;-) likaså nya brillor. Jappjapp snygga som satan! Så nu får det gärna bli SOL.
Och studentpresent till bästaste grannen!
Vill själv haaaa en likadan, grymt snygg men men plånboken nekar detta..
Hmmm förstår inte det ;D

Hundarna har fått sin runda så nu är jag väl värd lite slapp framför dumburken!
Men VARFÖR betala tvlicens liksom !!??? Tittar ju knappt ..

Sms man fått i dagarna två värmer ända in i hjärteroten!
Älskade vänner älskade bebisar..jag ääääälskar babyboom!
Ni gör mig hel..
Ni vet vilka ni är..

Love M

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela