malwinas

Här kommer jag att skriva om allt mellan himmel & jord. Med andra ord om Livet ~ allvarligt som roligt! ;-) Väl mött..

Trött tröttare tröttast...

Publicerad 2012-06-01 23:58:24 i Allmänt

Med lite sushi..nya Klick..vin..tjejsnack/sommarplanering med en på tillfälligt besökande Eme...gos med hundarna.. Och halvtaskig tv med Lets dance i bakgrunden kan jag inte annat än att säga att min fredagskväll har varit skön.
Jag slipper som så många andra gör imorgon - vakna ökentörstiga ..med minnesluckor och fulla av ånger..i dubbel bemärkelse..;P
Och kanske sen sova bort hela dagen ;-)
Jag låter otäckt klok... Hahaha tur att jag INTE är det all the time ;D

Så nu har tant Mallan sagt sitt för idag!

Godnatt Sweden

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela