malwinas

Här kommer jag att skriva om allt mellan himmel & jord. Med andra ord om Livet ~ allvarligt som roligt! ;-) Väl mött..

Värt allt!

Publicerad 2012-06-14 10:26:14 i Allmänt

Idag rullar man för fulla muggar på vägarna!
För imorgon är det skolavslutning <3
Min älskade Nellie springer ut för sista gången från Sandsbro skola .. Att lämna 6:an bakom sig är stort..
Inte minst för mamman!!

Så dagen imorgon är fri från jobb för att firas till fullo med dom jag älskar mest över allt på denna jord - mina barn!
Så värt att ta ledig för ..
Vet inte när jag tog ut en ledig dag senast..
Som ensamstående har man inte råd!
Utan man brukar kombinera fester och avslutningar med att börja jobba extra tidigt istället MEN inte i år.. För jag vill finnas där ..
För vad gör 8-10 Tim mer på lönen en endaste gång.. Eller en resa till nåt ställe för din egen njutnings skull!?
Nej tack..
Som förälder ska man vilja ta sitt ansvar och ÄVEN göra det..

Jag må vara sämsta mamman med det värsta humöret ..
Med konstant trasig rygg som värker. Ett evigt kämpande med allt, så kan man INTE gå med Sveriges största leende på läpparna..

Men jag finns alltid där till 100%.
Och det är det viktigaste ..min egen lycka lägger vi åt sidan några år till .


Kramar från ensamma mamman ..


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela