malwinas

Här kommer jag att skriva om allt mellan himmel & jord. Med andra ord om Livet ~ allvarligt som roligt! ;-) Väl mött..

Älskade ungar...

Publicerad 2012-05-10 23:47:28 i Allmänt

Efter att ha haft en lång kvällsdejt med tvättstugan..och vinkat av kidsen som för övrigt åker till Alicante imorn med sin far.. Så är man ganska mör och längtar efter att få krypa ner i sin sköna väldoftande och renbäddade säng :-)
Det är det bästa med att tvätta, man får belöningen när man kryper till kojs!
I love it!
Kommer sakna dom små eller njae dom är ju faktiskt rätt stora nu ;-)
Men första gången dom flyger iväg utan sin mams ..hur skall detta gå!!??
Men nångång måste navelsträngen klippas..;-)

Får bli en massa egoboost nu i en vecka framöver .
Kan säga som så att jag längtar redan till helgen...

Sweet dreams mina fina! Puss


Kommentarer

Postat av: Sabbe

Publicerad 2012-05-11 20:09:20

Ska du redan nanna?? Sov sött o kram min vän <3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela