malwinas

Här kommer jag att skriva om allt mellan himmel & jord. Med andra ord om Livet ~ allvarligt som roligt! ;-) Väl mött..

Cph & rent folkvett!

Publicerad 2012-05-27 17:19:58 i Allmänt

Helgen lider mot sitt slut! Haft en underbar sådan i Köpenhamn med jobbet! Umgåtts och ätit gott och hittat på en massa bus pinsamheter och tokigheter.
Dock på tok för mkt promille för nån enstaka men iiiinte jag ;-)
Och fin i kanten kan man inte vara ..för jag har bott i minsta rummet EVER i femhundrafemtielva grader ! ;P
Men ändå är det en helg att minnas..full av röda pölser och cykeltaxis..Det som hände i cph stannar i cph ;D

Nåt vi vuxna måste tänka på är att hålla vad man lovar..
Hur ska du annars kunna kräva det av dina barn!??? Eller vara en bra förebild!??
Planeras nåt så håller man det..
Så enkelt är det! Ens egna ego och behov ska komma i andra hand - ganska enkelt att förstå om man har en hjärna större än en ärta och ett hjärta som inte är utav sten!

Men men jag vet vem som inte kommer sitta ensam på gamla dar.. Medan somliga lär sitta och ruttna bort på ålderdomshemmet i sin esamhet ! Men som man bäddar får man ligga :D

Puss & kram ..nu ska jag ha söndagsmys med meningen med livet - mina barn <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela