malwinas

Här kommer jag att skriva om allt mellan himmel & jord. Med andra ord om Livet ~ allvarligt som roligt! ;-) Väl mött..

Fånga Dagen...

Publicerad 2012-05-31 22:53:47 i Allmänt

Sagt det innan och säger det igen - njut och lev idag så gott det går..
Imorgon kan det vara försent ..
Skicka det där smset du så länge skjutit upp.. Ring personen du tänkt ringa men som inte blivit av .. Skjut inte upp den där fikan nåt mer..
Stressa inte ihjäl dig en kväll med för få timmar.. Skit i alla måsten och FÖRSÖK åtminstone att njuuuta och andas.

Får väcka mig själv många ggr, ett flertal ggr varje dag för att vara ärlig !

Vad tjänar man på att inte leva i nuet?

Att inte le mot den som kanske behöver det ?

Att stressa sig igenom dygnets alla timmar -vem tackar oss?

Tiden på jorden är för kort .. Och ibland blir den även kortare än så..

Så nu tycker jag att vi hjälper varandra med att börja leva - och njuta!
Jag lovar att göra så gott JAG kan.. Men då måste NI lova att göra så gott ni kan.. Och Inte minst i att väcka mig de dagar JAG skenar iväg i stirrets tecken..

Godnatt mina fina därute <3

Kommentarer

Postat av: Theresa

Publicerad 2012-06-02 11:22:42

Du är rätt klok du Malin :) !

Postat av: Tony

Publicerad 2012-06-06 10:45:21

Tänkvärt - varje dag! Tack! :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela