malwinas

Här kommer jag att skriva om allt mellan himmel & jord. Med andra ord om Livet ~ allvarligt som roligt! ;-) Väl mött..

Jag reser mig igen...

Publicerad 2012-05-06 16:41:28 i Allmänt

Haft en underbar helg.. Bästa på mycket länge. ;-) med tankar som snurrar och känslan av att allt går så lätt..Och munnen den bara ler - livet ler!

Kopplat av i solen och drömt mig bort.. Att höra vattnet klucka samtidigt som man känner doften av solkräm under näsan ja då kan man inte annat än att längta bort. Bort till strand och semester.. Vem vet det kanske blir en resa nån dag nånstans nångång.. ;-)
Igår kväll njöt man av underbara vänners sällskap snack vin & dans..
Helgen kan kortfattat beskrivas med två ord " Livskvalité - Fräknar "
Nu tar jag med mig min bok OCH mina fräknar och sätter mig i kvällssolen.
För idag är en dag att njuta.. Och jag gör det med ett leende ;-)
Ha en underbar kväll alla för det ska jag ha ..

Kraaam från mig

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela