malwinas

Här kommer jag att skriva om allt mellan himmel & jord. Med andra ord om Livet ~ allvarligt som roligt! ;-) Väl mött..

Livet leker...

Publicerad 2012-05-05 09:17:19 i Allmänt

Sista dagarna har verkligen rusat iväg..men det är väl så när man har roligt..!?

Torsdag kväll tillbringade man med sin kära syster i Konserthuset för att se Nellie sjunga med sitt band inför 800 pers.
Själv hade man inte gjort det inför 2..men men alla är vi olika och glad är jag för det!
Hon är magisk och har en röst utan dess like..Om hon brås på mig vet i katten ;P hoppas kan man ju..
Men låter inte så när jag duschar och kör bil i alla fall haha
Nåt som slog mig denna kväll var att vuxna människor inte har nåt hyfs..vissa av dom i alla fall.
Kan ju dra ett av alla exempel..
Insläppet hade börjat ock kön var lång.
Vi stod som packade sillar i trappen innan dörrarna öppnades och sittplatserna kunde nås..
Hur kan man då i värmen, när man vet att man har tusen människor runt sig, släppa av en sån rökare så folk tappar färgen!
Själv trodde jag bokstavligen att jag skulle kräkas!! Jag stod ju ett steg under..vilket innebär att min näsa hamnade precis vid hans rumpa!
Äckel rent ut sagt..alla kan väl knipa!!?? även män i 60årsåldern! Eller..!?

Sen vill jag råda er därute.. ;-) att

inte förväxla min personlighet med min attityd..Personligheten beror på vem Jag är..och min Attityd på vem Du är..

Kan vara bra att veta..

Love M

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela