malwinas

Här kommer jag att skriva om allt mellan himmel & jord. Med andra ord om Livet ~ allvarligt som roligt! ;-) Väl mött..

Mamma Mu får underkänt..

Publicerad 2012-05-29 18:44:24 i Allmänt

Dagens stressiga samhälle med ALLA måsten eller helt enkelt bara hjärnsläpp..!?
Har heela eftermiddagen tampats med dåligt samvete.. :-(
Efter många sms och samtal där folk undrar varför inte min grabb är med på fotbollens gruppbild i dagens Smålandsposten gnuggar jag mig i huvudet och fattar NOLL!
Hur kan man blanda ihop dagar/nätter datum/klockslag och månader med år..!!??
Jag skäms!
Men visst jag får nog fler chanser att visa att jag har liiiite koll på läget i alla fall!
Får vi hoppas ;-)

För barnens skull..för dom är det viktigaste vi har.
Våran framtid.
Jag älskar mina skitungar mer än nåt annat <3
Men det är nog ingen nyhet ;-)
Dax att ta sätta sig i bilen igen.. Taxidriver..?? Oh yes det är jag det :D

Kommentarer

Postat av: Mimmi

Publicerad 2012-05-30 18:39:02

Åh, Malin du är inte varken först eller ensam om att ha gjort en mammatabbe! Jag kan också skriva upp mig på den listan;)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela