malwinas

Här kommer jag att skriva om allt mellan himmel & jord. Med andra ord om Livet ~ allvarligt som roligt! ;-) Väl mött..

Nu vart det klippt...

Publicerad 2012-05-02 23:09:35 i Allmänt

Dagen har fullkomligt rusat iväg..från tidig morgon till sen kväll..
Ekorrhjulet är satt i snurr .. Undrar när inbromsningen kommer - kommer tids nog.. ;-) känner det på mig!
Hur eller hur så har jag jobbat och varit hos frisören idag..
Jag blev vårfin om man får säga det själv ;D
Och grabben ja han blev typ 15 år.. Men är inte ens 10 år fyllda för dom som undrar.. Såå snygg och så häftigt! Lite sthlms brat över honom nu.. Dock bara i håret! ;P

Min nattipuss fick jag som vanligt av min drömprins Sirre.. <3
Otroligt vilken kärlek man kan känna till en häst!
För att inte tala om sina barn - hundar - och vem vet..;-) - Mr right i framtiden .
Hoppet är det sista man släpper.. Eller hur..;-D

Tar med mig dagen till sängs och somnar med ett leende..
Imorgon är en ny dag - ny dag full av sång & musik..
Dottern ska sjunga i konserthuset...dax att ladda mig själv OCH kameran ..

Nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela