malwinas

Här kommer jag att skriva om allt mellan himmel & jord. Med andra ord om Livet ~ allvarligt som roligt! ;-) Väl mött..

<3 kärlek <3

Publicerad 2012-11-08 22:51:18 i Allmänt

Kärlek till mina vänner därute..Särskilt Sofie Gockert som alltid får mig till tårar..om hon bara visste vilken plats hon har i mitt hjärta och vad hennes ord rör om i hjärtat på en..
 
Vänner växer inte på träd..man kan inte köpa dom för pengar än mindre vinna dom på Lotto..
Så var rädd om dina nära & kära..annars står du där ensam en vacker dag!
 
Se dig själv i spegeln på morgonen och säg - att idag så  j-r blir det en bra dag! Och satan vilken utstrålning jag har..för jag är ju faktiskt lite söt..därinne.. långt inne.. nånstans..så blir din dag den bästa på länge, jag lovar!
 
Och till ER missunsamma och avundsjuka skithögar..( dom finns på långt håll och ibland närmare än du tror ).. Släng ER i soptunnan för det blir ERAN förlust..Lär er av andra kulturer..ni har det inpå knuten i vårat mångkulturella samhälle så för GUDS skulle ta efter OCH LÄR..för NI förlorar ju det BÄSTA när ni är kalla stela hjärtlösa avundsjuka och missunnsamma !!! Och vet ni vad ALLT detta gör en människa FUL.. En människa med STORT hjärta blir mkt sötare och får MILJONER ggr mer ustrålning...- bara ett litet tips såhär på höstens kant..
 
 
Sovgott min fina Vän ..och främling..vem Du än är Var rädd om dig puss och hej och varma kramar  // M

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela