malwinas

Här kommer jag att skriva om allt mellan himmel & jord. Med andra ord om Livet ~ allvarligt som roligt! ;-) Väl mött..

Havet solen och dumbommar!

Publicerad 2012-11-07 00:51:02 i Allmänt

Jag alskar solen..jag alskar havet..och jag alskar semester! Och jag alskar GUESS..planbok..klocka..armaband*2 och halsband och orhangen gor mig till en sessa!
Vsakan daremot ar AKTA copy hahaha
Men vad fan liiiite ska val tjingtjongarna ha..eller!?
 
Avslutningsvis kan jag bjuda pa att..
 
Det ar inte sarskilt kul sahar sista kvallen att inse fakta som..
 
- att imorron aker vi hem
- att man under dagen blivit helt, bokstavligt talat, blast i ansiktet av varldens brakskiiiit pa stranden av en slappfisa!
- behova skiljas ifran alla underbara spanjorer pa hotellet
- att det ar sista gangen man ater rakor som smkar damm och potatis som ar som pytt i panna..
- myycket har man varit med om men denna semestern tar nog banne mig rekord med alla dumjonsar och donickar!
 
Kan bara med alla saga att vi har med SUN TRIP haft varldens basta resa!!!
 
Puss och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela