malwinas

Här kommer jag att skriva om allt mellan himmel & jord. Med andra ord om Livet ~ allvarligt som roligt! ;-) Väl mött..

I ett modershjärta ...

Publicerad 2012-11-26 23:35:09 i

...finns allt! Vi har bara våra barn till låns.. Det är nåt vi bör komma ihåg. För en vacker dag hör man inte klampande små fötter på golvet inte heller får man in leriga skor på mattan ..du slipper tjata om allt och inget..du behöver inte handla varje dag för att kylskåpet är tomt.. Tvätta i tid och otid för korgen blir överfull på ett par timmar..inte heller ligga sömnlös om nätterna pga oro och noja .

Jag har alla sidor en morsa kan ha ..tror jag..
..och HERREGUD vad jag med detta kan säga att jag älskar mina barn mer än nåt annat <3

Kraaaam från mig

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2012-11-27 12:37:29

Så kloka ord!! Tack, iallafall jag fick en tankeställare! Kraaaam

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela