malwinas

Här kommer jag att skriva om allt mellan himmel & jord. Med andra ord om Livet ~ allvarligt som roligt! ;-) Väl mött..

Knäna kokar & smyckena glänser..

Publicerad 2012-11-07 22:11:03 i

Home sweet home! Hemma efter en vecka i Playa del Ingles..
Lite brunare lite fattigare och bra mycket glittrigare ;-)
Unnat både mig och barnen både det ena och andra .
Har man semester så har man. ;-)

Inte utan än att man kommer att sakna Ole och Stighelmer alias Ola och Kjell haha
Såå Goa gubbar !
Liksom sanden man haft mellan tårna och vågorna man hoppat likt ett barn i..

Kommer dock INTE sakna refrängen som löd med gäll röst :
-...hallååååå cooola faaanta waaasa mineraaal hallååååå
Usch så fort man nickat till kom rösten som skrek likt ett taskigt eko i huvudet ..
Eller kom dom små thaierna och erbjöd all världens massage ;-)

Nej med min brunbrända kropp läs RÖD :D kommer jag somna gott jämte mins älskade hundar inatt.!

Semester är underbart i all ära men guuuud vad den också får en att vakna och framförallt sakna det du alltid har inpå dig till vardags annars..

Saknat er hoppas ni saknat mig lite ;-) eller kanske lugnt och skönt utan Mallans galenskaper ;-)?

Sköt om dig varm kram från mig

Love M

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela