malwinas

Här kommer jag att skriva om allt mellan himmel & jord. Med andra ord om Livet ~ allvarligt som roligt! ;-) Väl mött..

Soldyrkaren

Publicerad 2012-11-02 18:57:38 i Allmänt

Dolphins hoppas jag pa imorron nar man ska ut pa havet och aka.. men tills dess far jag sta ut med alla mojliga dofter ifran grannen, ljuden pa gatorna, hela gayparadiset, spanjorernas hets och och en och annan fagel. Hundar har jag inte sett sa manga an..thank god for det for da skulle jag fa chartra planet hem ;-)
 
Dax att duscha for att senare bege sig till strandpromenaden och dess utsikt! Ikvall skall det atas pa finrestaurang ... ;-)
 
Puss fran Las Palmas var radd om dig!
 
Hej Hopp Gummisnopp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela