malwinas

Här kommer jag att skriva om allt mellan himmel & jord. Med andra ord om Livet ~ allvarligt som roligt! ;-) Väl mött..

Solfrossa..antligen ;-)

Publicerad 2012-11-05 20:05:36 i Allmänt

Shoppar massor till barn och mig..Gillar det skarpt om jag ska vara arlig.. ;-) Icke svenskt tangentbord midre najs ;D
 
Traffat Ole & StigHelmer pa playan..dom gjord min sem.vecka helt KLART! :D Ra ta ra ta raaaaa
Finns det svenskt kaffe pa hotellet!? Och fan vilka sschyssta lokar hon hade daaaa
 
Men det basta var nog anda det domn sa avslutningsvis : - Var radd om dig tjejen ta hand om din kropp ndu ar en mkt snygg och sot tjej..JAPP!! den lver jag pa lange hahaha gubbarna till ara..
 
 
Puss och hej dax att duscha efter pina coladan och bubbelpoolen som intogs efter playan..Hors ater imorron..All my love to U
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela