malwinas

Här kommer jag att skriva om allt mellan himmel & jord. Med andra ord om Livet ~ allvarligt som roligt! ;-) Väl mött..

Uuuusch! Varnar känsliga läsare för starka ord och svordomar !

Publicerad 2012-11-14 22:57:26 i Allmänt

Vet inte vad som är roligast .. Att få en hundrumpa tätt tryckt emot ansiktet eller en människa som fiser dig rätt i fejjan :S Föredrar nog den lite håriga varianten och få menar jag inte den orakade buskiga kvinnan med bröst som meloner ;D Tur att det händer lite skoj för ibland sätts tålamodet på prov !! Som ikväll .. Tvättstuga bokad från 20:00. Men när man väl kommer in stånkandes med sin tunga tvätt som byggts som stora BERG i Kamprads blåa kassar, möts man en sur och icke ursäktande kärring!!! Ja för det är fanimej vad hon är..!! - kärring! Tittar tafatt på mig och pekar på maskinerna och säger dom är snart klara.. Sen vänder hon sig om och sakteliga sorterar och viker sin jävla tvätt!! Hur är man funtad då!? Inte ens ett ursäkta!??? Uuuusch arg som ett bi, trött och heltidsarbetande ensam-mamma som man är, tittar jag på henne, slänger ner mina blås kassar vänder på klacken och drar igen dörren HÅRT som fan! Hinner rasta hundarna innan fanskapet är borta.,tragiskt så säg! Nej nån måtta får det vara.. Annars kommer bitchen fram i mig särskilt när jag är trött!! Pensionärer kan väl för fan tvätta närsomhelst på dygnet och inte söla in på våra sena kvällspass!??? Tack för mig hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela