malwinas

Här kommer jag att skriva om allt mellan himmel & jord. Med andra ord om Livet ~ allvarligt som roligt! ;-) Väl mött..

Val och val..

Publicerad 2012-11-04 00:38:00 i Allmänt

Alla gor vi ett val..antingen i butiken eller i livet. Idag har jag gjort mitt..pa havet! Valar ar ju grymt stora..delfinturen i sig gav inga delfiner men desto fler valar..och satan i gatan vad stora! Och sota! Mor & dotter simmade upp pa ytan och sprutade vatten..vilka monster..men saaaa sota!
Matt och go med mina nya GUESSklocka pa armen somnar jag som en sessa inatt..och da snackar vi ingen copy   ;-)
 
Puss & hej

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2012-11-04 19:28:06

Låter bra!! Både klockan och valet :)

Postat av: Linda

Publicerad 2012-11-04 19:28:48

Låter bra!! Både klockan och valet :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela