malwinas

Här kommer jag att skriva om allt mellan himmel & jord. Med andra ord om Livet ~ allvarligt som roligt! ;-) Väl mött..

Det är det här som kallas kärlek..

Publicerad 2012-09-10 23:50:53 i

Älskar mina hundar nåt du gruvligt mycket..
Kan man säga så?
Gruvligt? Typ som..
-Sjukt mkt..
-Nåt obeskrivligt..
Tror ni fattar..

I vilket fall är det sån harmoni att krypa ner bredvid mina älskade hundar ikväll.
Dom älskar mig, som jag är - och jag älskar dom, som dom är.
Bara doften av deras närhet gör mig varm..
Men alla kan ju trots allt inte älska annat än tvåbenta individer..och herregud vad dom går miste om mycket ..
Men Jag älskar djur och det står jag för.
Så all kärlek till djuren ikväll.. Hemma som borta..vilda som tama .. <3

Sweet dreams natti

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela