malwinas

Här kommer jag att skriva om allt mellan himmel & jord. Med andra ord om Livet ~ allvarligt som roligt! ;-) Väl mött..

Souvlaki!

Publicerad 2012-09-26 22:54:47 i Allmänt

Rundan med dogsen slutade med ett spontanbesök hos Linda..som förövrigt har dom gosigaste killarna i stan..ja nu menar jag ju dom små..för inte kelar man så med sin bror ;D
I vilket fall var det såå underbart att se stora O när man kom, som vi nu får kalla honom med tanke på att lille E har anlänt..
Se glädjen i hans blick när han sa mitt namn och slängde sig runt halsen på mig! Ville busa leka sitta i knäet ja ALLT. Vilken kärlek det finns i en sååå liten kropp!
Man bara smälter..och ögonen tåras..både på gott och ont. Lycka i att få vara hans faster men också  tårar för att tiden gått så fort och jag inte tycker att jag funnits där tillräckligt...det gör ont..men man får ändra på framtiden..för tiden går inte att backa hur mkt man än vill. Men älskat har jag alltid DÅ som NU.
Jag vill vara den där goa fastern som O känner att han alltid kan räkna med och lita på..oavsett om det handlar om lite bus i sandlådan, lek med bollen eller första ölen på stan som han inte vill att mamma får reda på att han kanske druckit..
Jag ska banne mig bli Faster 2012! <3 för blod ÄR tjockare än vatten... <3
 
Senare blev det lite god hämtmat i kombination med Bonde söker fru så kvällen blev så lugn och skön som jag önskat..! ;-)
Och pengarna...ja dom var inne på kontot och vände även denna månad..
Jag behöver ju inte oroa mig för att få en för hård madrass i alla fall! ;D Ändå hört att det inte är bra för ryggen..
 
Så med det säger jag....Lev för dagen imorron kan det vara försent! Och glöm inte ÄLSKA..älska dina nära och kära <3
 
 Puss och godnatt därute..
 

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2012-09-27 06:50:06

<3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela