malwinas

Här kommer jag att skriva om allt mellan himmel & jord. Med andra ord om Livet ~ allvarligt som roligt! ;-) Väl mött..

Time Out

Publicerad 2012-09-11 19:58:10 i Allmänt

Kommer fr.o.m nu ta en paus ifrån bloggandet.. Vem vet om det blir för alltid men åtminstone ett bra tag framöver, om jag ens börjar skriva igen..
Tveksamt!
Mkt för att folk skapar sina egna sanningar ifrån det som skrivs och sen pratar därefter..Det klarar jag mig utan.
Kul så länge det varade..
 
Men ni klarar Er nog för så jäkla kul kan det inte ha varit att läsa min rader om mitt liv liksom..finns miljoner andra bloggar att läsa så min blir med andra ord en piss i Oceanen..
 
Så ta vara på Er därute i cybervärlden!
 
Vem vet kanske blir på återseende... - Om inte..Var rädda om Er och lev livet!!
 
Puss & kram Malwina

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2012-09-12 07:17:39

Mäh.. Vad ska jag nu läsa när jag går å lägger mig på kvällen?? Tack för att du delat med dig av dina tokigheter ;-)
Kraaaam

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela