malwinas

Här kommer jag att skriva om allt mellan himmel & jord. Med andra ord om Livet ~ allvarligt som roligt! ;-) Väl mött..

Traktorrace!

Publicerad 2012-09-24 07:16:11 i

Varit på mitt livs första traktorrace.. Det var som man trodde, kladdigt och högljutt! :D
Men helt klart mysigt.
Sen blev det att heja fram Saik och grabbens lag till vinst! Underbart trots lite tillfälliga regndroppar som gjorde oss sällskap.
Beck och Gunvald fick sedan avsluta min helg som gått på tok för fort som vanligt..

Men men nu är man fri från förkylning vilket innebär att man får goda med bebis i veckan..

Oh yes så får det bli ;-)

Puss och hej

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2012-09-24 08:00:55

Är du tillbaka?? Har ju massor att läsa som jag missat! Det var en glad nyhet såhär en måndagsmorgon! Välkommen på bebismys!! Kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela