malwinas

Här kommer jag att skriva om allt mellan himmel & jord. Med andra ord om Livet ~ allvarligt som roligt! ;-) Väl mött..

Bombat värre?

Publicerad 2013-02-21 18:27:03 i

Sjukt samhälle vi lever i.. Bombgruppen påväg från Malmö till Växjö just nu..
Misstänkt bomb vid ett dagis ..
Usch för dessa sjuka människor.!

Sen till ett avslöjande jag missat helt under mina 35 år.. Kanske dax att slippa mina bad hairdays nu då.. ;-)

Have à look at the picture :D

Fler än jag som gjort denna dundertabbe !?

Pussen & kramen från mig

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2013-02-21 20:54:27

Du skojar??? Oj, måste definitivt testa att vända spännet på andra hållet i morgon!! Tack för BRA info! :-))

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela