malwinas

Här kommer jag att skriva om allt mellan himmel & jord. Med andra ord om Livet ~ allvarligt som roligt! ;-) Väl mött..

Byta stad...

Publicerad 2013-02-13 17:34:08 i

Byta namn och lägga all falsk släkt bakom sig.
Släkten som ändå inte finns.
Snacket om att alltid finnas för varann är lika mkt skitsnack som att jag skulle heta Bengt!
In My ass..

Men så blir det när man aldrig varit önskad och än mindre älskad.

Fly från staden och börja ett nytt liv vore det bästa för min själ..

Men allt har ju ett pris..Och i detta fall är det nåt jag inte kan dra med mig från stan..
Synd.. Annars hade Växjö varit ett minne blott, redan imorn!

Tack för ordet ..

// M

Kommentarer

Postat av: A

Publicerad 2013-02-13 23:35:21

..du, kämpa på, allt elände har alltid ett slut!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela