malwinas

Här kommer jag att skriva om allt mellan himmel & jord. Med andra ord om Livet ~ allvarligt som roligt! ;-) Väl mött..

Hjulen på bilen...

Publicerad 2013-02-25 10:21:06 i

...rullar runt runt runt. Solen skiner och man får för första gången på mycket länge, se blå himmel!
Slippa det Berlingråa locket är ju fantastiskt .
Tänk att man kan vara så väderberoende !?
Är nog dock inte ensam om detta..

Glad ända in i själen för att vi går mot ljusare tider & fågelkvitter!
Även för att jag blivit vuxen, och blivit en bättre tjej ..allt tack vare världens bästa kille med det stora tålamodet! ❤
Alla borde ge ALLT en andra chans .. :-) för det är jag ett levande bevis på.

Ha en underbar dag min fina vän!

Puss M

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela