malwinas

Här kommer jag att skriva om allt mellan himmel & jord. Med andra ord om Livet ~ allvarligt som roligt! ;-) Väl mött..

Sett & hört

Publicerad 2013-02-22 07:51:42 i

Mycket ska man uppleva.. ;-)
Skulle under gårdagen införskaffa lite nya underkläder.
När man gick där och tänkte sig bort ibland färger spets och bomull hör man en mansröst.
En kille frågar då en expedit om hjälp.
- Jag vill köpa underkläder till min tjej ..
- Ok, vad hade du tänkt för något , färg & storlek ?
Hör då hur han harklar sig och stammar fram..
- 70 G och 34 !!!
Vänder mig då lite diskret för att se tjejen som hjälper honom.
Hon försöker vara obemärkt men man ser klart och tydligt att hon inte vet hur hon ska tackla det..
Med lugn röst säger hon:
- Öhhh vi har bara upp till DD här och ev någon i E men större stk än så får du beställa på nätet eller gå till en spec.butik.
- Du kanske ska köpa lite fina trosor istället!?
Sagt och gjort .. Killen väljer ut ett flertal trosor och går ganska nöjd därifrån ändå .

Slutsatsen av det hela..

Expediten undrar nog om hon nånsin kommer utsättas för detta igen
Och jag tänker bara som så..- att herregud, visst vi är alla fina på våra olika sätt.
Kroppen är ju fantastisk på många sätt.
Men jag kan inte hålla med om att en vuxen kvinna ska ha en midja smalare än min 10åriga son
Eller en bröstvidd mindre än min 13åriga dotter.
Inte heller konstgjorda bröst större än den största vattenmelonen..!
Otäckt skrämmande och sååå sjukt och framförallt INTE normalt .

Tack för ordet!

Ha en fin dag .. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela