malwinas

Här kommer jag att skriva om allt mellan himmel & jord. Med andra ord om Livet ~ allvarligt som roligt! ;-) Väl mött..

Fest eller inte..

Publicerad 2013-01-10 22:34:38 i

...det är frågan !?
Skulle vara kul att bjuda er på en hejdundrandes fest nu när jag ändå fyller tant .. Typ 35 år :-)
Aldrig haft nån galen sådan innan..

Men om kvällen ska bli som jag önskar för Er så blir den inte i mars..då jag fyller! Är ju trots allt födelsedagsbarnet som bestämmer :D
Utan vi inväntar lite finare vårväder och värme..
Sen har vi en partynatt vi sent kommer att glömma..

Så vem vet.. Kanske dimper ner en inbjudan i just DIN brevlåda.. Så håll utkik ;-)

Puss och hej

Kommentarer

Postat av: L

Publicerad 2013-01-10 22:46:45

Ser vi fram emot :)
Eller nä förresten, vi tar en frukost el brunch, det passar oss småbarnsföräldrar bättre!!

Postat av: Sabbe

Publicerad 2013-01-11 11:42:14

Klart du ska ha fest så man får fira dig :)
Kramisar

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela