malwinas

Här kommer jag att skriva om allt mellan himmel & jord. Med andra ord om Livet ~ allvarligt som roligt! ;-) Väl mött..

Godmorron i stugan

Publicerad 2013-01-22 07:27:27 i

Inte pigg och knappt vaken .. ;-) ska man trots allt iväg och jobba.
Reality liksom.
Morgonkaffet är heligt ...och det bästa på hela dagen! :-) enligt mig i alla fall.
Men du kanske tycker annorlunda!?

I vilket fall har jag många strangers som läser min blogg både på gott och ont.. Kanske ska sluta?? Så att Inte alla känner apan, men apan känner ingen liksom.. :O

Vad tycker ni?
Ska jag fortsätta med denna cyber"dagbok"..
Hmmm

Ha en fin dag och var rädd om dig :-)

Kraaam

Kommentarer

Postat av: L

Publicerad 2013-01-22 17:58:11

Fortsätt tycker jag, dela med dig av dina crazy upptåg!!
Idioter och stalkers ska ju få ha lite roligt dom oxå ;)
Kraaaam

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela