malwinas

Här kommer jag att skriva om allt mellan himmel & jord. Med andra ord om Livet ~ allvarligt som roligt! ;-) Väl mött..

Gummi..

Publicerad 2013-01-30 23:49:00 i

Sliten efter en hård dag ute i butik.. Blod svett och tårar men nya stället är nu
Uppe!
Dax för folk att hamstra godis med andra ord ..;-)
I mängder.. " bara 172st sorter " nu haha

Innan hemfärd fick man sig ett gitt skratt när gubben i övre 60års åldern frågade mig vart han kunde hitta gynekologhandskar!!??
Ser att frugan ger honom en armbåge i sidan ganska så direkt .. Men jag är inte den som är den utan frågar om han möjligtvis menar kirurghandskar som dom jag har på mig..
Haha ja exakt svarade han lite förnämt..
Problemet löst och mannen gick.
En helt vanlig dag på Ica med andra ord ;-)
Ja se karlar.. Frugan hans ville bara döööööö
Och nästan jag med haha

Nu ska dom blå igen..för att snart vakna inför en ny dag på Ica !
Men inte utan tårar..gör ont I en när man inte kan göra allt för sina barn..
Nu ikväll har jag läst dom mest ledsna raderna på instagram skrivet av dottern ang hästen jag inte kunnat köpa loss till henne ..
Hjärtat brister ..
Jag älskar henne och tillsammans älskar VI Sirre .. ❤ världens finaste häst..
Önskar såååååå att jag kunde trolla.. För mina älskade barns skull..
Men vad är en bal på slottet..!? Alldeles alldeles underbar....

Godnatt snyft...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela