malwinas

Här kommer jag att skriva om allt mellan himmel & jord. Med andra ord om Livet ~ allvarligt som roligt! ;-) Väl mött..

Hahaha varning barnförbjudet...!!!

Publicerad 2013-01-15 22:52:30 i

Mkt får man höra runtom men detta tar priset..
Tur att inte öronen trillade av.. Men kul var det ;D
Öppen diskussion av killar om följande :

- är man otrogen om man har sex i tvåan med tjejer !?
- nej det tycker jag inte att det är..
- jag menar man ser ju inte vem det är..
- inte heller är man i hålet man brukar..
- och inte på den plats man känner sig hemma i..
- nej man har ju inte heller nåt ansikte framför sig..
- så nej det klassas inte som otrohet mot sin käring man har där hemma.

Mohahahahaha skrattar så jag kissar ner mig än..

Galna ord och galen värld ;-)

Tur man ska säga godnatt nu !

Puss

Mohahahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela