malwinas

Här kommer jag att skriva om allt mellan himmel & jord. Med andra ord om Livet ~ allvarligt som roligt! ;-) Väl mött..

Ny!

Publicerad 2013-01-17 08:14:45 i

Igår var det dax! Att ersätta 2012's kalender..
Alltid lika svårt att välja ny, vilken färg modell m.m
Men alltid lika kul med ny..
Årets blev en snygg cerise i fejkskinn!

Undrar vad Linda valde för nån i år.. För som alltid när man köper en ny tänker man på henne.. ;-)

Ha en fin dag för det tänker jag ha...för här känns det som att det kommer ordna upp sig..
Tack vare min bästa väns Sofies kloka ord jag fick ta del av under vår sena sconesfika igår kväll! ❤ vad vore jag utan dig henne, min själsfrände..

All kärlek till er!

Kramar

Kommentarer

Postat av: L

Publicerad 2013-01-17 12:21:52

Snygg!!! Men nu?? Den köper man väl innan året är slut??!! I oktober typ?! ;)
Min blev oxå rosa :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela