malwinas

Här kommer jag att skriva om allt mellan himmel & jord. Med andra ord om Livet ~ allvarligt som roligt! ;-) Väl mött..

Sök inte meningen med livet ...sök ett liv med mening ❤

Publicerad 2013-01-19 00:11:15 i

... Mmm med dom kloka orden från min mun tänker jag nu dra mot drömmarnas land.
Och vakna leende trots vinterledsna läppar! Ajaj

Men kan NÅN endaste liten själ förklara för mig hur det kommer sig att just JAG, på MIN tallrik, ALLTID får hår i maten !?!?
Äcklas kräks och blir banne mig galen!
En del säger att jag spanar för mkt på tallriken när jag äter..
Men hallå!?
Man äter ju även med ögat ..eller!?
Allt från billigaste korvmojjen till dyraste restaurangen lyckas med just detta, om vi så är ett sällskap på 20 pers..
Malin = håååååår

Gahhh ulkar snart upp min mage.. Och vet ni vad!? Svarta korta lockiga ;-)
Kan det sedan bli värre när man då vänder huvudet mot köket och ser kocken eller kyparn ..med raggaruppknäppt skjorta så HELA håriga mattan syns..
För vi får ju hoppas att det är där dom fällt sitt ludna, så dom inte varit på toa och glömt tvätta händerna ;D

Mohahahaha

Kul att humorn inte försvann med håret ;-)

Guten nacht!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela