malwinas

Här kommer jag att skriva om allt mellan himmel & jord. Med andra ord om Livet ~ allvarligt som roligt! ;-) Väl mött..

Stundtals så tom..

Publicerad 2013-01-12 19:54:36 i

.. Innanför den hårda ytan finns ett varmt hjärta.
Det vet dom som känner mig väl..
Älskar att älska men stundtals svårt att älska..
Tror dock förklaringarna finns..
Och han har gjort det klart för mig.. Och han har rätt..
Kärlek trygghet och närhet som barn är viktigt..
Får du inte det blir du som mig .. Förvirrad & stundtals så kall och tom.
För det är just vad jag är .. Ibland i alla fall..
Samtidigt som jag är full av kärlek och har ett stort hjärta..
Men jag känner mig vilsen såååååååå vilsen.
Varför får jag aldrig svar på.. Skitsamma.

Nu tar jag ett glas med vännen och glömmer alla tankar!

Ta hand om dig för du betyder mer än du kanske tror ..

Puss och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela