malwinas

Här kommer jag att skriva om allt mellan himmel & jord. Med andra ord om Livet ~ allvarligt som roligt! ;-) Väl mött..

Tassar..

Publicerad 2013-01-11 22:57:50 i

..kalla som snö är nåt jag älskar att känna mot min hud.
Det tränger liksom igenom kläder och filtar och känslan ger värme trots kyla.
Älskar doften av mina hundar.. Dom luktar trygghet .
Och jag vet att hundar aldrig kan ersätta en människa.
Men att älska dom besinningslöst - det gör jag.
Dagen har rusat iväg.. I både tankar & timmar..
Men ibland måste man ta sig tiden .. Tiden att prata bolla tänka.. Allt fler borde stanna upp och göra det.
Inte bara rusa igenom vardagen i väntan på nästa dag.. För nästa dag kanske aldrig kommer..
För dig
För mig
Eller för nån annan..
Så är det och kommer alltid att vara..

Låt barn vara barn och behandla andra vuxna så som du själv vill bli behandlad..
Kan med facit i hand säga att jag inte gjort det idag eller denna veckan och det är inget jag är stolt över!
Inte alls!
Tvärtom..
Smset om kvällsrunda med min bästa vän har jag skjutit på liksom samtalet till mina två andra vänner som sökt mig..

Men förhoppningsvis förstår som såsom jag skulle förstå dom den dagen det krävs..

Men som sagt vi bör börja tänka efter INNAN det är försent.

Var rädda om er mina nära och kära.

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela