malwinas

Här kommer jag att skriva om allt mellan himmel & jord. Med andra ord om Livet ~ allvarligt som roligt! ;-) Väl mött..

Att älska och att älskas..

Publicerad 2013-07-03 18:35:37 i Allmänt

Undrar hur det känns att känna sig saknad?
Saknad älskad och önskad..
Kommer nog aldrig få uppleva det där samtalet..som är riktat till just mig. Av dom jag önskat sen jag var liten.
Många glömmer uppskatta det dom har.. Nåt som många andra kanske inte har men som vi andra önskar..

Vissa dagar är bättre än andra..

Idag är en sådan dag..

Men jag får inte glömma att jag i alla fall är älskad av några..
Och det är mina barn ..mr M och vovvarna ❤

Kram på Er

Kommentarer

Postat av: Sofie

Publicerad 2013-07-04 02:04:12

Och av MIG är du mer än ÄLSKAD och nu även väldigt SAKNAD ❤❤❤

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-08-12 21:09:06

Jo menar du mej,,,

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela