malwinas

Här kommer jag att skriva om allt mellan himmel & jord. Med andra ord om Livet ~ allvarligt som roligt! ;-) Väl mött..

Delad glädje/dubbel glädje...

Publicerad 2013-06-05 07:35:15 i

Delar med mig av mycket här..men dock inte allt ;-)
Ser att jag har lite nya läsare även kommentatorer.
Det gillas !! :-)
För inte behöver vi vara typiska människor och stänga in oss och inte dels med oss !?

Nej jag går mot strömmen och anser att det är trevligare att ha ett öppet hjärta 💕

Hoppas ni fortsätter läsa mina rader ~ allvarliga som tramsiga eller helt enkelt en massa dravel om just ingenting ;-)

Njut av solen idag!

Kraaam 🐾

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-06-05 17:13:02

Kul att läsa dom,dina tankar och hur du mår, hoppas du nu är ledig och att du får en skön helg.sov inte för mycket då kan missa mycket. Man lever bara en gång.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela