malwinas

Här kommer jag att skriva om allt mellan himmel & jord. Med andra ord om Livet ~ allvarligt som roligt! ;-) Väl mött..

Egoboost.. Ja tack!

Publicerad 2013-06-12 11:20:10 i Allmänt

Idag är man glad.. I butiken när jag skulle betala fick man höra av expediten att man hade såå elegant tröja :)
Lite extra kul då det är Mr M som valt ut den till mig ❤

Sen kommer man till jobbet och där får man höra av en extrajobbare att det inte går att kalla mig för kvinna utan att man måste kalla mig för tjej.
Just för att jag ser så ung och fräsch ut... ;-) Han undrade vad jag använder för mirakelgrejer eftersom rynkorna inte existerar..
Svaret blir : Nada.. :-)

Så vet ni det ;-)

Inget kul inlägg men lite kul att dela med sig av då detta gjorde min dag! :-)

Så nu önskar jag dig en fiiin dag!

Puss ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela